Retourneren bij Jewiez

Jewiez streeft naar 100% klanttevredenheid en soms is het nodig om een aankoop te retourneren. Hier vind je alle informatie die je nodig hebt over het retourproces.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Retourbeleid

Jewiez streeft naar volledige tevredenheid! Mocht je om welke reden dan ook niet tevreden zijn met je producten, dan kun je gebruikmaken van ons retourbeleid.

Voorwaarden voor Retourneren

  • Je kunt de producten binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.
  • Zorg ervoor dat de producten in originele staat zijn en in de originele verpakking zitten.
  • Gebruikte, beschadigde of incomplete producten komen niet in aanmerking voor retournering.

Uitzonderingen

  • Oorbellen kunnen om hygiënische redenen niet geretourneerd worden.

Retourproces

  1. Neem contact met ons op via onderstaande link om je retour aan te vragen.
  2. Stuur het product, goed verpakt en met een briefje met je gegevens, terug naar Jewiez.
  3. Het verschuldigde orderbedrag storten we, exclusief verzendkosten, binnen 14 dagen na ontvangst van je retour terug, mits het product in goede staat is ontvangen.
  4. Voor omruilingen wordt het vervangende product binnen 1-3 werkdagen na ontvangst van de retour verzonden.

Kosten voor Retourneren

  • De kosten voor het retourneren van producten zijn voor rekening van de klant, tenzij het product defect of verkeerd geleverd is. In dat geval vergoedt Jewiez de retourkosten.

Contactinformatie

Heb je nog vragen over ons retourbeleid? Neem gerust contact op via het contactformulier.